Klachten

ARTIKEL 16 – KLACHTENREGELING

Kijk ook naar onze Algemene voorwaarden

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht). De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

5. Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Contact

Wij staan zes dagen per week voor u klaar. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.
ma - vr: 09:00 - 18:00 uur
za: 10:00 - 15:00 uur
info@i-hoesjes.nl
Dezelfde dag antwoord (ma-za)
Navigatie
Sluiten

Mijn winkelmand

Bekeken

Laatst bekeken

Sluiten

Categorieën