F.A.Q.

BETALINGEN

Stap 1: Kies een product uit.
Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje.
Stap 3: Ga naar het winkelmandje en vul bij “kortingscode” je kortingscode in.
Stap 4: Reken de bestelling af.

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet volledig heeft afgerond. Je ontvangt dan alsnog een orderbevestiging per mail. Met het ordernummer uit deze mail kun je contact opnemen met onze klantenservice. Vervolgens krijgt je van ons een betaalverzoek per mail om je betaling af te ronden.

Je kunt jouw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling meestal direct bij ons binnen.

Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische of Duitse betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen.

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen aan de factuur.

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling.

Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen dan graag de factuur nogmaals toe.

Tijdens het bestelproces heb je gekozen voor de optie Bankoverboeking. Je ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van Mollie per e-mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Indien de factuur binnen 14 dagen niet is betaald, ontvang je van Mollie een betalingsherinnering. Heb je de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Mollie.

BESTELLING & LEVERING

Onze hoesjes zijn heel scherp geprijsd. Daarom vragen wij van jou, een deel van de verzendkosten te betalen.

Wij verzenden onze bestellingen voornamelijk binnen Nederland voor 1,90 euro. Voor de rest van Europa bedragen de verzendkosten 3,80 euro. Als Nederlandse klant ontvang je een tevens track & trace code als jouw bestelling brievenbuspost betreft. Je kunt dan te allen tijde jouw bestelling volgen zonder dat je er extra voor hoeft te betalen.

Indien je het product per pakketpost wilt laten verzenden, dan zijn de kosten hiervoor €3,95, voor een levering naar een afhaalpunt betaalt u €4,95. Je ontvangt een Track & Trace nummer waarmee je op de website van PostNL kunt bekijken waar jouw pakket zich bevindt.

Wij streven ernaar om jouw product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat jouw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jouw adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt jouw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

Heb je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor je annuleren. Wij raden je aan om een e-mail te sturen naar info@i-hoesjes.nl met jouw ordernummer en het verzoek om jouw bestelling te annuleren.

Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw bestelling niet naar wens is. Wij bieden je daarom de mogelijkheid je bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. Klik hier voor meer informatie.

Is jouw product beschadigd of verkeerd geleverd? Op deze pagina helpen wij je graag verder.

Bij i-hoesjes.nl kun je ervoor kiezen jouw bestelling via verschillende verzendmethodes te laten bezorgen.  Wij verpakken jouw bestelling in speciaal door ons ontworpen verzenddozen. Deze dozen passen door jouw brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

Hieronder een schatting over leveringen:

Bezorgdagen brievenbuspost
Besteld vóór 21:00u op Levering Nederland Levering België
Maandag Woensdag Vrijdag
Dinsdag Donderdag Maandag
Woensdag Vrijdag Dinsdag
Donderdag Zaterdag Woensdag
Vrijdag Dinsdag Donderdag
Zaterdag Woensdag Vrijdag
Zondag Donderdag Woensdag

Bij i-hoesjes.nl kun je ervoor kiezen jouw bestelling via verschillende verzendmethodes te laten bezorgen. In principe zijn er geen verzendkosten aan verbonden. Wij verpakken jouw bestelling in speciaal door ons ontworpen verzenddozen. Deze dozen passen door jouw brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

Wij verzenden onze pakjes via PostNL.

Per post met PostNL

Met brievenbuspost wordt jouw bestelling verzonden via PostNL. Bestel je vandaag voor 13:00 uur? Dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verzonden! Als je vanuit België bestelt dan ontvang je jouw bestelling doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen.

Bezorgd thuis of op het werk

Voor €3,95 extra kun je aangeven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen. Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen of je kunt de bestelling tot aan 2 weken vooruit plannen. Middels een track een trace code kun je de bestelling volgen.

Bezorgd in de avond

Ontvangt je jouw bestelling liever in de avond? Dan kun je kiezen voor onze avondlevering. Voor €4,95 extra wordt jouw bestelling op werkdagen tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

Ophalen bij PostNL locatie

Het is ook mogelijk om jouw bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaalpunt voor €3,95 extra. Je kunt jouw bestelling dan de volgende werkdag na 15:00 uur ophalen bij het door je geselecteerde ophaalpunt. Wij selecteren automatisch het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor je op basis van jouw verzendadres. Uiteraard kun je ook een ander afhaalpunt selecteren.

In het algemeen hebben wij genoeg voorraad. Het komt wel eens voor dat de voorraad voor een artikel laag is. Omdat wij onze hoesjes bij verschillende fabrikanten bestellen kan het vaak 2 weken duren voordat wij een bestelling binnen krijgen.

Wanneer een hoesje niet voorradig is, krijgt je van ons een e-mail waarin wij je 3 mogelijkheden bieden:

  1. Je bestelling annuleren en je geld terug krijgen.
  2. Een ander hoesje kiezen.
  3. Alsnog op je bestelling wachten.

GARANTIE & RETOURNERING

Wij streven ernaar om jouw product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat jouw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jouw adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt jouw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

Heb je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor je annuleren. Wij raden je aan om een e-mail te sturen naar info@i-hoesjes.nl met jouw ordernummer en het verzoek om jouw bestelling te annuleren.

Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw bestelling niet naar wens is. Wij bieden je daarom de mogelijkheid je bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. Klik hier voor meer informatie.

Is jouw product beschadigd of verkeerd geleverd? Op deze pagina helpen wij je graag verder.

Bij i-hoesjes.nl kun je ervoor kiezen jouw bestelling via verschillende verzendmethodes te laten bezorgen.  Wij verpakken jouw bestelling in speciaal door ons ontworpen verzenddozen. Deze dozen passen door jouw brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

Hieronder een schatting over leveringen:

Bezorgdagen brievenbuspost
Besteld vóór 21:00u op Levering Nederland Levering België
Maandag Woensdag Vrijdag
Dinsdag Donderdag Maandag
Woensdag Vrijdag Dinsdag
Donderdag Zaterdag Woensdag
Vrijdag Dinsdag Donderdag
Zaterdag Woensdag Vrijdag
Zondag Donderdag Woensdag

i-hoesjes.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die je bij ons bestelt. Je krijgt daarom standaard een garantie van drie maanden op al onze artikelen en op onze merkproducten een garantietermijn van maar liefst één jaar én daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.

Beroep op garantie

In geval van een defect willen wij je vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar info@i-hoesjes.nl met enkele foto’s van de schade en onder vermelding van je ordernummer. Wij helpen je per mail graag verder.

SERVICE

Voor algemene vragen kun je het beste een e-mail sturen naar info@i-hoesjes.nl.

Heb je reeds een product gekocht en je hebt vragen over garantie, betalingen, leveringen, enz., kijk dan eerst op onze Klantenservice pagina.

HEB JE NOG STEEDS VRAGEN? NEEM CONTACT MET ONS

CONTACT

Contact

Wij staan zes dagen per week voor u klaar. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.
ma - vr: 09:00 - 18:00 uur
za: 10:00 - 15:00 uur
info@i-hoesjes.nl
Dezelfde dag antwoord (ma-za)
Navigatie
Sluiten

Mijn winkelmand

Bekeken

Laatst bekeken

Sluiten

Categorieën