Betalingen & Facturen

Betalingen

Je kunt jouw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet volledig heb afgerond. Je ontvangt in dit geval alsnog een orderbevestiging per mail met het ordernummer. Onder vermelding van jouw ordernummer kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je vervolgens een betaalverzoek per mail zodat je de betaling kan afronden.

Factuur

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van jouw persoonlijke gegevens kun je tijdens het bestelproces invoeren in jouw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.