Alles over je bestelling

Bij i-hoesjes.nl kun je eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen:

  1. Kies een product uit en plaats het product in het winkelmandje.
  2. Ga naar het winkelmandje en klik op “Doorgaan Naar Afrekenen”.
  3. Je kunt kiezen voor “Afreken details” of “Inloggen”. Indien je een account hebt kun je kiezen voor “Inloggen”. Anders kies voor “Maak een account aan”.
  4. Voer je adresgegevens in.
  5. Kies je gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
  6. Houd je brievenbus in de gaten, je bestelling is onderweg!

Orderstatus volgen

Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat jouw pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij je per mail op de hoogte over de status van jouw bestelling. Daarnaast kun je de status ook terugvinden in jouw account.

  1. Log in op je account.
  2. Onder het kopje “Bestellingen” vind je de informatie over jouw laatste bestelling.
  3. Klik op je bestelling voor de huidige bestelstatus.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wij streven ernaar om jouw product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat jouw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jouw adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt jouw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

Heb je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor je annuleren. Wij raden je aan om een e-mail te sturen naar info@i-hoesjes.nl met jouw ordernummer en het verzoek om jouw bestelling te annuleren.

Navigatie

Mijn winkelmand

Sluiten

Verlanglijst

Sluiten
Bekeken

Laatst bekeken

Sluiten

Snelle weergave

Sluiten

Categorieën